Wednesday, December 17, 2008

LIFE after graduate BA1

YuuhUUuu!!!
finnaly, i finished my Degree..
it was tough, breathtaking, full of stress...
but yeah, that's part of the process...
memang proses tuh ngga enak...
tapi setelah bekerja keras dan melihat dari hasil prosesnya
it makes me proud and happy...

but,
one thing that i realize these days.
what i'm gonna do after this?
pertama2 aku ngga bakal kepikir bakal susah nentuin pilihan...
bukannya aku ngga ada pilihan...
tapi pilihannya banyak banget...
A-Z mungkin more than that...
dan aku sebenernya dah menetapkan pilihan..
tapi selalu pilihan yang laen datang dan datang lage...
buat aku goyah lage >,<

tapi lepas dari itu semua
aku cukup nikmatin saja hari2 ini...
sambil mikirin pilihan2 tsb...

let the party started guyss !!!

No comments: